divendres, 29 de maig del 2009

Màrqueting directe

Hauria de sortir més a passejar. Escoltat aquest matí a un venedor de cupons de l’ONCE:

“Copa, Lliga i Champions!/ és una passada en una temporada/ Copa, Lliga i Champions!... Para hoy para hoy, si no compras los cupones, no te tocan los millones. Si no compres els cupons, no et toquen els milions. Dónde está esa ilusión?. Copa, lliga i Champions! És una passada.....”.

He estat a punt de fer dues coses: una comprar un cupó, cosa que no he fet perquè no ho faig mai. I l’altra avisar el venedor sobre les conseqüències de la seva actuació si fos el cas que passés per allà el president de la SGAE, posem per cas.

No hauria d’escoltar tant la ràdio. Escoltat aquest matí:

“ERC fa un ultimàtum a ZP” A continuació tall de Puigcercós que no puc reproduir exactament, però quelcom semblant a: a l’agost potser arribarà el moment de començar a pensar en la possibilitat de plantejar el concert econòmic.

Com a ultimàtum, no està mal. De fet a l’agost, davant l’amenaça, potser arribarà el moment de que ZP comenci a pensar en la possibilitat d’alguna cosa. Desprès diuen que en ZP se’n fot del finançament.

El fi, cadascú aplica la tàctica de màrqueting que li sembla més adequada al que vol vendre.

1 comentari:

marius ha dit...

El venedor de cupons fa el que pot però no enreda la clientela: vols probar sort? compra un cupó.

Lo del Puigcercós ja és més greu: a l'agost (quan tothom està de vacances) potser (és a dir, segons i com)s'haurà de començar a pensar (ja era hora que comenci a pensar, encara que no sigui agost) en la possibilitat (tornem, segons i com, ja veurem...) de fer alguna cosa (indefinida; per exemple banyarse al riu, posem per cas.

Dons tens raó, no és només el ZP qui se'n fot dels catalans. Té col.laboradors, croses, memporreros... que cadascú trii el terme més addient (o en proposi de nous)